چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۳۲
۰ نفر

اسلو: مرد ثروتمندی در حال رانندگی یک کیف پر از پول پیدا کرد.

این مرد میانسال که دارای ثروت زیادی است  با خودروی گران قیمتش در یکی از بزرگراه‌ها رانندگی می‌کرد که ناگهان متوجه برخورد یک شیء به شیشه خودرو‌اش شد و  به همین دلیل پیاده شد تا ببیند جریان از چه قرار است. او چند متر آن‌طرف‌تر یک کیف پر از پول پیدا کرد و بسیار غافلگیر شد.وی البته برای یک لحظه هم به برداشتن پول‌ها برای خودش فکر نکرد و مستقیم راهی اداره پلیس شد و کیف را به آنها تحویل داد. پلیس می‌گوید که این کیف احتمالا متعلق به سارقان است و در جریان درگیری با یکدیگر ناچار شده‌اند کیف را بیرون از خودرو پرتاب کنند.

تهدید خواهر با اسلحه

واشنگتن: دختربچه‌ای که تفنگ شکاری پدرش را از کمد برداشته بود، یک دردسر جدی برای خانواده‌ خود ایجاد کرد. این دختربچه 12 ساله که تحت تاثیر فیلم‌های سینمایی قرار گرفته بود با استفاده از فرصتی که پدر و مادرش سر کار رفته بودند، همه کمد‌های خانه را گشت تا اسلحه پدرش را پیدا کرد.

او سپس خواهر کوچکترش را از خواب بیدار کرد و به او گفت که می‌خواهد مانند فیلم‌‌های سینمایی او را هدف قرار دهد. هرچند که تفنگ شکاری پر از گلوله بود اما او که به نحوه کار با اسلحه آشنا نبود تیر را به دیوار شلیک کرد.

همسایگان این خانواده پس از شنیدن صدای تیر به خانه آنها آمدند و پلیس را در جریان گذاشتند. به این ترتیب پلیس، پدر خانواده را به اتهام مراقبت نکردن از فرزندانش دستگیر کرد. قاضی دادگاه هم جواز اسلحه این مرد را باطل کرد و حتی این احتمال وجود دارد که برای مدتی سرپرستی فرزندانش را نیز از او بگیرد.

ضمانت برای مسافران هتل‌ها

مکزیکوسیتی: در حالی که نگرانی از گسترش ویروس آنفلوانزای خوکی در سراسر جهان ایجاد شده و مردم حتی از سفر کردن به کشورهای دیگر نیز خودداری می‌کنند، برخی هتل‌ها دست به ابتکار جالبی زده و به مسافران خود ضمانت ارائه می‌کنند.

این هتل‌ها به مسافران ضمانت می‌دهند که به‌طور کامل همه موارد ایمنی و بهداشتی را رعایت کرده و مانع ابتلای آنها به ویروس آنفلوانزای خوکی خواهند شد.

از سوی دیگر، این هتل‌ها متعهد می شوند که در صورت ابتلای مسافرانشان به این ویروس برای 3 سال در طول تعطیلات به‌طور مجانی از آنها پذیرایی کنند. با این حال مدیریت این هتل‌ها تاکید کرده‌اند که باید ثابت شود، مسافران در هتل به این ویروس مبتلا شده‌اند.

مقامات می‌گویند بخش قابل توجهی از درآمد اقتصادی مکزیک از گردشگری حاصل می‌شود و هر کاری که لازم باشد برای جذب گردشگران انجام خواهند داد.

فرار از زندان

سارایوو: شاید فرار از زندان جزو دشوارترین کار‌ها باشد و کمتر کسی موفق به فرار از زندان شود اما هنگامی که در زندان باز باشد فرار کردن برای زندانیان ساده می‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که یک مرد که به جرم سرقت جواهر در زندان بود موفق شد با سوء‌استفاده از باز بودن در زندان از آن فرار کند.

پلیس می‌گوید: زندانبان فراموش کرده بود در سلول این مرد را قفل کند و او هم بدون اینکه توجه کسی را جلب کند به آرامی از سلولش خارج شد و پس از عبور از راهرو‌‌های زندان خود را به در اصلی رساند.

جالب است که در سایر بخش‌های زندان هم باز بود و این زندانی موفق به فرار شد. در حال حاضر تحقیقات برای پیدا کردن او ادامه دارد و زندانبانی که این سهل‌انگاری را انجام داده در بازداشت به‌سر می‌برد. گفتنی است که زندانی‌ای که موفق به فرار شده فقط22 سال داشته است.

کد خبر 81314

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز